ا
-
استکی آزاد، نسیم
اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
-
اعتمادی، زهرا
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
-
اورکی، محمد
پیشبینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگیهای شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]
ب
-
بدری، رحیم
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
-
برنا، محمدرضا
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
-
بهروزی، ناصر
رابطه ویژگیهای شخصیت با کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 89-80]
پ
-
پیرمردوند چگینی، ثریا
بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خودکارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روانشناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
-
پورقهرمانی، سوسن
نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
ت
-
تقی زاده، هادی
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
-
تیموری، لیلا
رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]
ج
-
جوانمرد، غلامحسین
نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
چ
-
چهلپر، عاطفه
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
ح
-
حامدی نیا، الهه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
-
حبیبی، مجتبی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
خ
-
خرمایی، فرهاد
بررسی نقش واسطهای صبر در ارتباط بین سرسختی روانشناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
-
خضری مقدم، نوشیروان
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
-
خلقی، حبیبه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
د
-
درخشان، نوشین
رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]
ر
-
راد، فیروز
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
-
رضایی، اکبر
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
س
-
سادات هاشمی، فروزان
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
-
سبزیان، سعیده
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
-
سواری، کریم
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
ش
-
شیخ الاسلامی، راضیه
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه ویژگیهای شخصیت با کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 89-80]
ط
-
طاطاری، یونس
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
-
طاهری، محبوبه
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
ع
-
عبدی، رضا
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
-
عبدلی، سمانه
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
-
عسگری نژاد، فاطمه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
-
علمردانی صومعه، سجاد
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
غ
-
غیبت، المیرا
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
ف
-
فربد، زهره
اثربخشی گروهدرمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
ق
-
قارلقی، سجاد
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
-
قدم پور، عزتالله
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
-
کارشکی، حسین
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
-
کاظمی، سپیده
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
-
کامکار، پیمان
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
-
کمری، سامان
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
-
کمری، سامان
بررسی نقش واسطهای صبر در ارتباط بین سرسختی روانشناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
گ
-
گراوند، هوشنگ
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
-
گلستانه، سید موسی
بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خودکارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روانشناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
-
گل محمدیان، محسن
اثربخشی گروهدرمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
-
گوران، مریم
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
ل
-
لطیفی، زهره
اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
م
-
محمد زاده، علی
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
-
محمدمحمدی، بیتا
پیشبینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگیهای شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]
-
مرادی کردلر، محمد
بررسی رابطه تفکرات غیرمنطقی و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اهر [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 100-88]
-
مصر آبادی، جواد
بررسی رابطه تفکرات غیرمنطقی و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اهر [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 100-88]
-
مصطفائی، علی
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
-
منصوری نژاد، راضیه
رابطه ویژگیهای شخصیت با کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 89-80]
-
منظری توکلی، حمدا…
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
ن
-
نوریان اقدم، جلیل
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
و
-
واعظی، مظفرالدین
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
ه
-
هاشمی نصرتآباد، تورج
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
-
هماینی دمیرچی، امین
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
ی
-
یعقوبی، حسن
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد